16.6.12

Tatil'm geldi!!

  Burnuma gelen yosun kokusu, kulağımda uğuldayan dalga sesleri..
 İliklerime kadar tatil istiyorum ben.. vücudumun her yeri tatil tatil diye çığlık çığlığa.. işte hal böyle olunca ruhum direk attı kendini derin sulara hem de balıklama. Şimdi sıra kumsalda oluşan ayak izlerinde.. ruhumda bedenimde açık denizlerde..

 Rüzgarın tenime usul usul adeta korkutmak istemeyen bi yabancı gibi dokunmasının ardından bana inat ağaçlarla yaptığı o tutkulu dans.. dallar bi sağa bi sola.. hacıyatmaz misali..

 Yakıcı sıcak değil aradığım. Bi ada kokusu belki ıhlamur.. belki gün batımında içilen bir kadeh şarap belki bi rakı balık sofrası..

 Sessizlik.. huzur.. müzik.. deniz.. mavi.. yeşil..

 Diye diye geçti koca yıl; sınavlar beni bitirdi, trafik beni bitirdi, sıcak mahvetti.. ve an geldi o güzel güne uyanmaya saatler kaldı. Yanımda üç arkadaşım, sırtımda çantam ve ben Gökçeada yolcusuyum. Hem de saatler sonra.. yani akşam kahvemi ege sularına karşı yudumlayacağım.. Hayali bile güzelken nasıl uyunur ki şimdi.. Tanrım! rüya gibi gibi..
 O zaman sorarım size.. var mı bir isteğiniz zeytindi, şaraptı falan?^^

                                                                             'The Holiday'

 Aa aklıma geldi de.. tatilden böyle güzel güzel bahsedip sizi mahzun bırakmayayım. Bi film gelsin benden o halde, isteyip de gidemeyen gönüllerin tatilcilerine..holiday..
 Kate Winslet-Cameron Diaz kendi hayatlarından sıkılmış iki kadın, iki bambaşka hayat bi tatille yer değiştirir. ve olanlar olur.. kısaca konu bu.. durup size güzel güzel spoiler vermek isterdim ama beni odamın köşesinde sabırla bekleyen bomboş bir çanta var.. yani yolcudur abbas..

 Ee o zaman bazılarımıza iyi seyirler; bazılarımıza iyi tatiller^^

E.  

2 yorum:

  1. ayyy süpeer!!!

    iyi tatiller canım bol bol eğlen ayrıca da ben bu filme bayılırım öyle güzel kii..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler^^ ama artk dönüş yolundaym:(

      Sil