20.5.16

Hello!!

Vuhaa! Sanırım bloga ara verme rekorunu kırdım. Belki birkaç ay ama bildiğin bana asır gibi geldi. Anlatacak çok bir şey yok ya da aslında var. hem hiçbir şey yapmayıp, hem de çok şeyin altında ezilmemeye çalıştığım günlerdeyim. Sanırım pek bir şey anlamadınız.. sorun değil ben de pek anlamıyorum bu aralar kendimi. Bu bir geri dönüş yazısı değil. Zaten ne zaman söz versem, hiç tutamadım. Realitede bu kadar sözünde duramayan biri değilim ama, iş yazmaya gelince böyle bir nutkum tutuluveriyor bazen. Gerçi bu aralar fazla konuşur oldum; yorulmuş olabilirim.

Birkaç blog arkadaşım tebrik etti, hatta kendi evlerinde bunu yüksek sesle dile getirdiler.. Ee ben de söyleyeyim.. uzun zamandır buralarda olmayışımın nedeni esasında FilmLoverss’ta yazmaya başlamam. Evet sonunda uzun uzun sinema konuşacağım insanların arasında kendime yer buldum. saatlerce kafa patlatabiliyorum mesela.. hiç gocunmuyorum:) bunu beni yıllarca buralarda gören arkadaşlarım anlayacaktır, yeni tanıyan arkadaşlarım sizi uzun bir arşiv yolculuğu bekliyor. 2011’den beri baya bi yol kat ettik birlikte..



Şimdi biraz duygusallaşacağım.. hazır mısınız? deneme bir iki..

Bugün şöyle bir eski yazılarıma baktım, blogda tanıdığım insanlara doğru yol aldım.. onların yorumları benim yorumlarım.. çok olmuş be dostlar! Sizi tanımadan önce biri bana ‘blog arkadaşlığı’ diye bir şey var deseydi.. ne gülerdim ama. Sanal bir ortamda arkadaşlık mı olurmuş derdim. Oluyormuş, oldu valla! Bal gibi oldu! Ben rengarenk insanlar tanıdım, kimi zaman yazılanlara onlarla birlikte üzüldüm kimi zaman eğlendim, çok farklı karakterlerle karşılaştım ve hepsini ayrı ayrı çok sevdim. 

Geriye dönüp baktığımda, ilk yazmaya başladığım andan itibaren yanımda hep olan Mia var mesela! O kadar tatlıdır ki.. kelimelerle anlatamam. yetmez olmaz, bulamam o nadide sözcükleri.. tanımanız gerek. tanımıyorsanız fazla vakit kaybetmeyin derim, gerçi bu alemde onu tanımayan kaldı mı ki ehehe..

Sonra.. eskilere gideyim.. Lunarita vardı, artık pek yazmıyor. ne güzel anlatırdı içinden geçenleri, hatta bazen o kadar güzel anlatır ki, ‘ayynen ben de öyle düşünüyorum’ demekten başka çare bırakmazdı bana. Hislere tercüman.. hayallere ayna.. der demez; bu yazıda ‘Antiparadigma’ya yer vermeden olmaz. ahh Zeynep ah senin kelimelerine bakıp az mı ağladım... hala kayıtlı bir sürü yazın var. her biri bir şekilde benim kalbime dokunmuş işte.. 

Sonraa.. eskilere gidiyorsam ee tabii ki Summer’a uğramadan geçip gidilir mi.. her zaman hayran olmuşumdur ona; yaratıcı fikirlerine, çektiği fotoğraflara, o tatlı videolara.. hatırlıyorum da üniversite hazırlık döneminde sanki kendi kız kardeşimmiş gibi heyecanlanıyordum; her yazısını okuduğumda. Aa tabi bir de muhteşem serileri olurdu. Harikalardı hepsi <3

Şimdii.. yaratıcı yazı deyince.. belki çok eskilere dayanmaz arkadaşlığımız ama; yaratıcılık konusunda takdir ettiğim ve beğeniyle takip ettiğim bir kişi daha var kii.. karşınızda Mutlu Keçi!! ayrıca oda dekorasyonun ve tatlış fotoğraflarınla her zaman aklımdasın:) beetlejuice halini unutmadık ahaha..

Eveet.. eskilere doğru son bir kez daha bakayım.. Deeptone var tabii!! hiç unutur muyum.. bence gelmiş geçmiş en vefalı ve yazı yazma konusunda en istikrarlı yazarlardan biridir kendisi. Sonra.. Ezgi! ahh be.. bol bol gezer o, hep gezer:)

Benim gibi uzun aralar vermesiyle ünlü; sürekli dönüş sözleri veren ama hiç tutmayan Afede! sana da selamlar öpücükler:)

Dizi, film, müzik önerileri deyince aklıma tek bir kişi geliyor! O da tabii ki Zihin! sen olmasan ben daha kimleri neleri bilmezdim ya.. o meydan okumalar olmasa bucketlist’im bu kadar kabarık olmazdı. Bu arada.. artık yazmasa da; uzun uzun zaman playlistleriyle avunduğum; bana şuan taptığım bir çok müzisyeni sevdiren tatlı arkadaşım Helloradio’ keşke yine yazsan..

Keşif dendi mi.. atlamamam gereken bir diğer isim de tabii ki sevgili Mert. Dawsons Creek sayesinde blogumu keşfettiğini söylediği zamanı hatırlıyorum ya.. iyi ki keşfetmiş iyi ki tanımışım onu:) ahhh nasıl unuturum.. Vişne! sana sesleniyorum:) #hergüngüzelbirfilm ha-ri-ka!! Ve ve ve tabii ki bu dünyanın en orjinal en güzel balığı Cessie <3


Allahıım.. kesin birilerini unuttum.. şimdiden unuttuklarımdan özür dilerim. 
Çok ani bir şekilde başıma vuran sevgi pıtırcıklığımın sonuna geldik. Bunda katkıda bulunan herkese çook teşekkür ederim. İyi ki varsınız!

21 yorum:

  1. Elif hayırlı olsun ya çok sevindim senin adına. Artık senin kaleminden film eleştirileri okuruz. Takip edeceğim mutlaka Filmloverss'ta. Ben de başvurmayı düşünmüştüm ama kabul edilmem diye vazgeçmiştim. Sen iyi bir şeye adım atmışsın. İnşallah devamı gümbür gümbür gelir :)
    Bloggerlar arasında kendimi görünce çook sevindim. Hergüngüzelbirfilm hastagini beğendiğin için teşekkür ederim. Bu beni çok mutlu etti ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiim:) bi sürüü film kaydettim o hastaglerle tabii ki sevicem:)
      sen de kolayca vazgeçme ya.. dene olmazsa sonra bir daha denersin.. ne olacak ki!:)

      Sil
  2. Şarkı da pek manidar olmuş :)
    Hakkaten de yokken seni çok özledim elif! Ara ara buraya uğradım. Artık yeni adresine uğrarım. Çok çok sevindim. Tebrikler, sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha özel seçtim:)
      yine buralara uğrayıp, bişiler karalarım ya.. gel sen hep! sen de yaz da biz de okuyalım ama:) teşekkürler <3

      Sil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Ya ben duygulandım ama çok. Sanki veda yazısı gibi olmuş içimi bir hüzün kapladı. Gitme gitme. :) yeni mekanını çok tebrik ederim yazılarını keyifle takip edicem. Sayende bir sürü güzel şey keşfettim. En severek takip ettiklerimdensin Elif. İyi ki seni tanıdım. Belki birgun gerçek hayatta da tanışırız kim bilir heheh. Görüşmek üzere. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok veda yazısı değil.. hem veda edemem ki:/ öyle içimden geldi yazıverdim. teşekkür ederiim:) belki de tanışırız kim bilir^^

      Sil
  5. yazdığın isimler evet yaaaa yıllar geçiyor de mi. summer mesela hiç görmüyom artık. ezgi yazıyo yaaa. mia çok nadir. sen her zaman iyi yazdın özellikle kültür sanat konularında :) burda aile gibiyiz yıllardır tabii duygulancaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha bir sürü vardır eminim aklıma gelmedi o sırada ama.. evet ya gerçekten aile gibiyiz be:)

      Sil
  6. ay yorum yaziyodum silindi galiba! :(

    Seni yerim elifim cok cok tatlisin.
    Iyi ki varsin!

    Cok mutlu ettin beni.. Bitanesin sen ve en basindan beri varsin cidden. <3

    Ayrica filmlovers olayi beni cok mutlu etti!
    Cunku sana hep sinemayla ilgili yazilarina bayildigimi soylerdim ve artik profosyonel oldun yeeeyy :)

    YanıtlaSil
  7. Öncelikle hayırlı olsun yeni blog adresin :) Buraları tamamen terketmeyeceğini bilmek de güzel. Ayrıca listende ismimin olması çok sevindirdi, teşekkür ederim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürleer:) yok terkedemem ki aile gibi bir şey oldu burası.

      Sil
  8. Ya çok duygulandım inanamıyorum *.* çok teşekkür ederim, burada ismimin bu şekilde geçmesi *.* <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa ben de duygulandım valla yazarken:)) tabii ki de geçecek adın.. sensiz olur mu hiiç <3

      Sil
  9. Yazmayı bırakma, burası senin arkandan ağlamasın, zaten duygu yüklüsün :)

    YanıtlaSil
  10. çok şekersin ya yeni keşfettim bloğunu bana da uğra :)!

    YanıtlaSil