3.12.13

Salı da neemiş?

Bu havaları pek severim. Üşümeye bayılan bir mazoşistim evet. Bu havada sarınıp sarmalanıp sokaklarda dolaşmayı da, battaniye büzüşüp kahvemle evde pineklemeyi de çok severim. Hepsinin yeri ayrı.

Bugün Salı! Bugün eve kapanma günüm. Dışarıyla olan tüm bağlantımı kesip, kendimi eve hapsettim. Hala koltukta battaniyeme sarınmış oturuyorum. Saatlerdir aynı yerdeyim, aynı şekilde.. film, dizi aktı gitti.. gözüm hafiften kızardı hatta, ekrana bakmaktan. Nereden başlasam bu uzun günümü anlatmaya..
O halde.. bugünün kazananıyla başlıyoruz!! #The Usual Suspect

Evet “aa sen bu filmi izlmedin mii? Ee yuhhh!” dediğinizi duydum. Çok haklısınız. Bi kaç tane daha var böyle ayıplayacağınızı bildiğim, izlemediğim filmler.. yavaş yavaş itiraf ederim size. Ama zamanla.. aniden yükleme yapmayayım şimdi.

The Usual Suspect benim lanetli filmlerimden. Evet evet lanetli!(ydi) bugün kadar. Bugün o laneti kırdım. Ne zaman izleyeyim desem vazgeçtim, ne zaman başlamaya kalksam fikrimi değiştirdim. Yok başka filmleri dizileri üstüne kuma getirdim, yok tamamen vazgeçtim kestim elektiriği. İşte öyle böyle izleyemedim.. (arkadaşım “ne zaman Godfather’a başlasam düğün sahnesini atlatamıyorum, bi atlatsam izleyebileceğim de”  dediğinde çok kızardım! Yahu Godfather ya!! Nasıl izlenmez!!.. Ama işte bugün anladım ki.. TheUsualSuspect için ben de aynı haksızlığı yapmışım. Utanmalıyım kendimden..)

Bugün hiç aklımda yoktu aslında bunu izlemek, sırada başka filmlerim dizilerim vardı oysa.. sonra çok fena gaza geldim. Uzaklarda olmasına rağmen ne izlemem gerektiği konusunda beni çok net etkileyen birinin lafıyla başladım izlemeye.. 'bugün izle o zaman' dedi. tamam dedim.

Ee nasıl mı buldum? Soru mu şimdi bu? ..izleyin!! izlemeyen varsa eğer hala.. lanet manet dinlemem. izleyin!!



Ayrıca.. Kevin Spacey. Sen ne harika adamsın ya, sen nasıl bir şeysin ya.. Der Herr ist König!!!

Film kesmedi tabii beni.. arkasından da.. #once upon a time’ın son bölümünü izleyiverdim. Masal dinler gibi bitti o da. Her ne kadar spoi vermek istesem de.. izleyenler vardır şimdi. Söylemiyorum bir şey sakin olun!

Ve tabii.. yine yetmedi! Dedim ki hadi ben bi bölümde #leyla&mecnun patlatayım. Sonra bi bölüm daha mı izlesem ki acaba? diye diye diye.. üç bölüm devirdim. Şimdi bi bölüme daha başlamayı gözüm yemiyor ama.. içimden de gelmiyor değil. Ee neemiş? Öyle bir bölüm izlerim kapatırım diyemiyormuşum. Resmen Mecnun karşısında basiretim bağlanıyor. 

Neyse.. şimdi sakince laptopu kapatıyorum. Derin bir nefes alıyorum. Vize öncesi ders çalışmam gerek, evet farkındayım ama.. içimden gelmiyor. Kabulleniyorum. Ve vicdanımı bir kenara bırakıyorum. 

Ben en iyisi Barış Bıçakçı’nın Veciz Sözleri’ni sonlandırayım.. incecik kitap koşuşturma arasında eksik kaldı zaten. Sonra da uyurum herhalde..

Sabah erken kalkar çalışırım hem ben. Gerçekten.. Aa inanmıyor musunuz?
Sizin ağzınızdan çıkanı kulağınız işitiyor mu he? Hem ben hiç öyle biri miyim? Çok ayıp. Ben bu oyunu bozarım arkadaş. 
…zzz
Neyse kafam hafiften de gitmişken hazır.. siz bunu dinleyin* ben de gittim. 
Hadi AUF WİEDERSEHEN!!

E.

4 yorum:

  1. Bazı filmleri bekletirim bende hazır olunca izlerim derim ki bu filmde durumum seninle aynı :) Listemde beklemede...
    Veciz sözler en beğendiğim kitabı olabilir Barış bıçakcı'nın..Başucu kitaplarından..Yorumunu beklerim ;)
    Hadi Ankara ayazında esen kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izle izle:))
      veciz sözler de tabii ki diğer Barış Bıçakçı kitapları gibi sevildi. ancak ilk göz ağrım 'Bizim Büyük Çaresizliğimiz'in yeri ayrı.. 'aramızdaki en kısa mesafe' de güzel.. 'bir süre yere paralel gittikten sonra' da.. 'baharda yine geliriz' mi yok yok.. 'herkes herkesle dostmuş gibi' galiba.. seçemeyeceğim sanırım:))
      Ankara'yı böyle böyle seveceğim sanırım..

      Sil
  2. :) Kar'da başka güzel,yağmurda başka Ankara ama en güzeli sonbahar...
    Mahir Ünsal Eriş-Bangır bangır ferdi çalıyor evde :) bunu da oku içinden gelirse..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aldım listeye. tamamdır:))

      Sil