13.5.13

5 kala..

Şu anki durumumu bir hissizlik hali gibi nitelendirebilir miyiz? Eh sayılır.. hissizliğe 5 kala haldeyim!

Niye mi? ben de bilmiyorum, aslına bakarsan bu aralar pek bilemediğim şeyleri yaşıyorum.. körü körüne değil yanlış anlama! Bile isteye yaşıyorum yaşamasına da, bir şeyler eksik gibi.. bazen körebe oynuyor gibi hissediyorum, bazen sessiz sinema.. bazense hiçbir şey hissetmiyorum.. huzursuzluk kırıntıları biraz.. biraz sarhoşluk bulanıklığı.. baş dönmesi! Hissettiklerim sanki hastalık gibi.. böyle olmaması gerek ama diyor içimdeki o ses! Uzun zamandır sesini duymuyordum.. bir şeyler yanlış diyor.. eksik dediğin o yapboz parçaları senin elinde değil diyor.. bulurum ben diyorum! Çok zor diyor -yine aynı ses-.. Tanrım sanki vicdan gibi, yok gurur, yok akıl sanırım!

Al işte yine konuştu.. “bulunmak istemeyeni ne kadar ararsan ara bulamazsın”.. saklambaç gibi!

Peki diyorum o halde.. başka bi seçenek bırakmadı ki.
Peki seçtiğin ne?
Onu da bilmiyorum ki..



"herkes ölecek nihayetinde, çok büyük bi olay değil" 50/50

Abartılacak tüm o duygulara inat.. dinle!

E.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder