18.1.16

#Dizi Meydan Okuması 5-6-7-8

Çook güzel ama bir o kadar da çok yorulduğum bir haftasonunun ardından; boğazım şiş ve sesim kısık olarak, içtiğim bitki çayının desteğiyle yazıyorum. Konuşamıyorum bari yazayım dedim:)
Cuma akşam Pilli Bebek konserine gittim sonundaaa!! Gerçekten o kadar uzun zamandır gitmek istediğim bir konserdi ki.. nasıl mutlu oldum anlatamam. Keşke daha önce gitseydim.. ah ah.

Cumartesi sabah erkenden ise arkadaşlarımla Tekirdağ’a gittim. Tüm yaz aylarında Tekirdağ-İstanbul yolunda mekik dokuyan biri olarak; sanırım kışın ilk defa Tekirdağ yollarını arşınladım. Ve bence daha güzel ve sakin:) sanırım ruhumda atamadığım melankoli olmadan olmuyor. Mangaldı, rakıydı, Neşet Ertaş’tı derken.. harika bir haftasonunu geride bıraktım.

Ve verdiğim aranın ardından meydan okumaya kaldığım yerden devam ediyorum..

Son ki üç dört.

#5 İptal Olmaması Gerektiğiniz Düşündüğünüz ama İptal Edilen Dizi?

Çok fazla dizi izlemeyen biri olduğum için, aslında pek denk gelmedim iptal edilen dizilere. Ya da aklıma mı gelmiyor acaba:) Sezon bitmeden iptal edilen değil ama 2.sezona devam etmeyen tek bir dizim var. Onay beklerken, devam etmeyeceği belli olan Forever beni pek bi üzdü. Bilmiyorum pek izleyeni yoktu sanırım ama ben severek izliyordum. Sonsuz yaşama hakkına sahip Dr.Henry Morgan ile güzel gülüşlü dedektif Jo Martinez’i mutlulukla izliyordum. Keşke devam etseydi; tek sezonun tadı damağımda kaldı.



#6 Yeniden Çekilecek Olan Diziler Arasında Sizi en çok Heyecanlandıran Dizi?

Tek kelimeyle cevap veriyorum, daha sonraki sorulardan birinin cevabıyla da aynı olduğu için açıklama yapmayacağım. The Fuller!! Oo yea man!



#7 Başta Sevmeyip de Zamanla Bayıldığınız Dizi?

Çok fazla izleyeni olmasına rağmen; hatta karakterleri bir idol haline gelmiş olan dizimiz Sex and the City’i ben yayınlandığından yıllar yıllar sonra izleyebildim. Çünkü bendeki nasıl bir önyargıdır ki bazen takılır kalırım o düşünceye. Hayır nasıl oldu da kırdım bu yargıyı bilmiyorum ama boşlukta olduğum, ne izlesem bilemediğim bir anda başladığım Carry ve arkadaşları beni hiç tahmin etmediğim şekilde kendine bağladı. Başta çok fazla ısınamasam da, hızlıca bitirmek istemediğim, yavaş yavaş ve keyif alarak izlediğim bu dizi de bayıldığım diziler arasına adını yazdırdı.



#8 Bu Sezon Gösterilen Diziler Arasında en Sevdiğiniz Dizi?

Aslında ben geçen yıla kadar hiçbir diziyi sezonunda takip etmiyordum. Hep bir geriden gelme hali.. final yapmış eski dizileri bitirme uğrunda harcadığım yıllar ah.. aslında bu sezon takip ettiğim çok dizi var. The Affair, How to Get Away with Murder, Mozart in the Jungle, New Girl..


Ama ama Black Mirror geliyormuş. Netflix  sağolsun! Gelmeden onu diyeyim. En en çok beklediğim dizi o:) Onu izledikçe teknolojiden neden korkmam gerektiğini hatırlıyorum. İzlemeyen varsa, kalmasın..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder