5.2.16

#Dizi Meydan Okuması 15-30 -SON

Selam arkadaşlar!
Filmmeydanokumasını hayatımın en yoğun döneminde güzel güzel takip etmiştim, bir sürü yazı yazmıştım.. dedim bu kez işim gücüm de yok. Ohh sakin sakin yazarım. Nerdee..

İşte öyle böyle sonuna erdiriyorum. Hadi hayırlısı..

#15 Müziklerini çok Sevdiğiniz Dizi?

Müzikler filmlerin/dizilerin vazgeçilmezi.. onlarsız herhangi birini düşünemiyorum bile:) Aslında bir çok şarkıyı keşfetmemin en güzel yoludur soundtrackler. Her birinden mutlaka en az bir şarkıya bağlanmışımdır. Ama ama bir tanesi var ki.. mutlaka her bölümde bir adet şarkıya takılmamı sağladı. O da hayallerimin başkenti NewYork’ta geçen Felicity! Yahu senin o ‘dear Sally’ diye başlayan ses kayıtlarını bile özledim.. bi şükran günü bölümü açayım da izleyeyim.

Beni hep mutlu eden Eagle Eye Cherry’nin Save Tonight’ı keşfetmişim be! Daha ne olsun:)



#16 En Başarılı Dönem Dizisi?

Dönem filmlerine karşı olan hayranlığım ve takıntım, düşünüyorum da dizilerde kendini gösteremiyor. Gerçi zaten öyle ahım şahım bir dizi arşivim de yok yani.. bu sorunun cevabı olarak ise aklıma gelen tek dizi Downton Abbey:) HIMYM’da Marshall ile Lily sayesinde keşfettiğim ve severek takip ettiğim güzeller güzeli İngiliz dizim.. 6.sezonu ben niye izlemedim ya? hemen başlayayım..



#17 En Sevdiğiniz Animasyon Dizisi?

Tek cevap: Pokemon gotta catch’em all!!

Ne sinirlenmiştim zamanında şu kendini pikachu sanan salak çocuğa.. çizgi film ya o! Atlanır mı hiç balkondan aşağıya.. ahh ahh 90lar çocuklarının ahı sende hep!
Normalde 10 sezon olan Pokemon’u bu saftirik arkadaşımız yüzünden hepsini izleyemedik. Ama ben dururmuyum.. sonra buldum bi şekilde ve son sezonuna kadar izledim:) aslaa vazgeçmem asla..

seni seçtim charmander!!



#18 En Sevdiğiniz Komedi Dizisi?

Hımm komedi dizileri.. en sevdiğim:) aslında ilk göz bebeğim Friends ama daha önceki sorulardan birine cevap olarak verdiğim için. Bu kez HIMYM demek istiyorum. Evet bize biraz Friends’i hatırlatıyor kabul. Amaa yine de yeri apayrı ya:)



#19 En Sevdiğiniz Mini Dizi Serisi?

Sanırım  yok. Düşündüm düşündüm düşündüm.. bulamadım. yok.

#20 En Sevdiğiniz Bilimkurgu/Gizem/Macera Dizisi?

Tabii ki Fringe! Normalde bilimkurgudan pek hoşlanmam aslında, ne filmde ne dizide ne de kitaplarda.. ben biraz daha gerçekçiyim. Ama Fringe bambaşka bir kategoride.. beni öyle bir meraka itti ki ben kendimi paralel evren araştırırken buldum:) hala araştırıyorum, okuyorum.. vay be bir dizi nelere kadir!



#21 Kirli Zevkiniz Olarak Gördüğünüz Dizi?

Kirli zevk değil aslında yoo kabul etmiyorum!! Mesela bir One Tree Hill mesela bir Gossip Girl. İzledim mii izledim. Hiç izlemem mi.. hem de nasıl izledim:) Yine olsa yine izlerim.

#22 En İyi Öpüşme Sahnesi Hangi Dizide?

Tembel, pis, kötü espri yapan bir erkekten normelde koşarak uzaklaşan biriyim ama gelin görün ki Nick Miller hayranıyım. Hem de nassııll! Bilmeyenler için söyleyeyim New Girl’den bahsediyorum. Moonwalk dansıyla beni kalbimden vuran Miller ah ah ah:) New Girl izleyen herkes Nick’le Jess’in öpüşmesini baya baya beklemiştir. Kabul edelim..

Bu sorunun cevabı tabi ki de o sahne -> tık'

#23 En Sevdiğiniz Erkek Dizi Karakteri?
Yo Holder!    -theKilling

#24 En Sevdiğiniz Kadın Dizi Karakteri?
Monica Geller!   -Friends

#25 En Sinir Bozucu Dizi Karakteri?
Jenny Humphrey    -GossipGirl

#26 Hangi karakterin Ölümü Sizi Çok Üzmüştü?
Dr.Walter Bishop      -Fringe

#27 En İyi ‘İlk Bölüm’ Hangi Dizideydi?

Son üç bölümde geri saydığım, bence gelmiş geçmiş en güzel polisiye, gerilim, cinayet dizisi The Killing’in ilk bölümü öyle güzeldi ki! Sanki bir pilot bölüm değil de bir film izler gibi izlediğim.. (gerçi tüm bölümleri öyle izledim.) Ne diyeyim ya.. Stephen Holder ve Sarah Linden diyalogları mı dersin, her bölümün sonunda e yuh ya dediğim için mi dersin.. izleyin ya!

Holder’ın ‘Yo Linden’ demesi yeter ya..


#28 En İyi Dizi Finali?

En kötü olsaydı sorunun cevabı net bir şekilde Lost derdim:) ama iyi final deyince.. galiba ben bitirdiğim çoğu dizinin finalinden memnun oldum. Hepsi güzeldi seçemiyorum..

edit* bu meydan okumayı yaparken henüz The Killing'i bitirmemiştim. Yani artık şu soruya daha net bir cevap verebiliyorum.. kesinlikle The Killing ya!! sen nasıl güzel bir finaldin! sen ne kadar güzeldin ya!


#29 Sizi Hayal Kırıklığına Uğratan Dizi?

Bu sorunun cevabını da çok düşündüm aslında.. bir diziye başlarken çok ince eleyip sık dokuyorum sanırım. O yüzden çok da hayal kırıklığına uğramadım bu konuda. Ama çok düşününce.. The Newsroom geldi aklıma, o belki olabilir.. Daha çok seveceğimi düşünmüştüm.


#30 En İyi Dizi Repliği?

-Sex and the City

16 yorum:

  1. Ama ama Friends :(
    Şu sıralar ben de Modern Family ve Friends arasında gidip geliyorum aslında, kendimi Friends'i aldatıyormuş gibi hissettim şimdi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Friends her zaman birinç ya!:)

      Sil
  2. Pokemon benim de içimde bir yara. O zamanlar Rtük'e ne kadar sinir olmuştum diziyi kaldırdılar diye. Ben sabah diziyi izler, akşam üzeri tekrarını bir daha izlerdim. O kadar seviyordum ama yayından kaldırıldıktan sonra hiç izlemedim. Belki boş bir zamanımda bir çılgınlık yapar ilk bölümden itibaren izlerim.

    Friends'te genellikle Monica en sevilmeyen karakterdir. Bu yüzden cevabın şaşırdım ama ben de severim Monica'yı. Onu kendime benzetiyorum hatta.

    One Tree Hill, Fringe izleyeceklerim arasında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pokemon ya:(

      ahaha doğru evet genelde pek sevilmez. arkadaşlarım tarafından genellikle Monica olarak adlandırıldığım için ister istemez yakınlık hissettim:) ama arkadaşlarım sever beni ya.. yani umuyorum:D

      One Tree Hill eğlenceli, çerez, akıp giden bir dizi. Klasik amerikan gençlik dizisi işte:)
      Fringe'ı ise mutlaka ama mutlaka izlemelisin.

      Sil
  3. elifiim!

    canım. blogunu özlemişim :*

    ama dizi hiç izlemediğim bi fikrim yok pek. sadece friends.. ehe ve replik şahaneymiş :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miaa <3 repliği de sex and the city'i de pek severim:))

      Sil
  4. peki şimdi hangi dizileri izliyon kaçaaaak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa yakalandım:)) her pazartesi GameofThrones başka yok! bol bol film izliyorum ama:)

      Sil
  5. son yazıma bir baksan yaaa :))) bir deeee, "bron broen" "forbrydelsen" izleseneee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa forbrydelsen The Killing'in orjinali dimii.. not aldım ikisini de:)

      Sil
  6. yazınız çok hoş olmuş yok yok,eğlenerek okudum:)

    YanıtlaSil
  7. Pokemon ne izlemiştim :))) Güzelmiş blog sayfanız :) Güzel insan deepten geldim :)

    YanıtlaSil
  8. hey gidi günler hey.. ne filmler varmış.. bi tek pokemonu hatırladım :D pek dizilerle alakam yoktur.. sinema filmi severim siteme davetlisiniz :) sinema filmlerini paylaşıyorum.

    YanıtlaSil