17.6.11

3sa 10dk?

    "Hepimiz hakkında düşünüyorum. kendi yeşil yolumuzda yürüyoruz, her birimiz kendi zamanında" 

    Dünyada kaç milyon insan yaşıyor bilmiyorum. Sayıları düşünmek pek bana göre bir olay değil. Ama biliyorum ki kaç milyon insan varsa o kadar da hikaye var. Her insan kendi içinde bir kahraman barındırıyor, her insanın bir düşmanı var. Herkes hayatında hep bir yere kavuşmak istiyor. Esas olan şey oraya ulaştığında bulunduğun durum.Bunu düşünen? Yeryüzünde kimse sevgisiz değil, en kötü olanının bile kötü olmasına sebep kendine olan sevgisi. Tüm dünyada böyle. Hayatta kalırken sevgi ne kadar önemliyse, ölmene sebep başkasının sevgisi olabilir. İstatistiksel bilgi veremiyorum, dediğim gibi sayılarla pek aram yok ama ölüme giden her “green mile” farklı şekilde diyebilirim. Sayısal değerler mi? Kimin umurunda, ben böyle hissediyorsam..



     Yüzdoksan dakikada tam anlamıyla bir hayat dersi. Sadece izle, daha önce izlediysen tekrar izle. Bazen düşünmek için playagain yapmak iyidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder