16.5.15

#FilmMeydanOkuması 25-26-27-28

Çok mu az kaldı?

25. Gün: Kimsenin seveceğinizi düşünmediği ama sevdiğiniz bir film seçin.

Düşünüyorum.. kimsenin seveceğimi zannetmediği ama benim sevdiğim film ne? inanın aklıma hiç gelmiyor. Bir, genelde arkadaşlarıma, etrafımdaki herkese film önerileriyle giden insan benimdir. İki, herkesin sevmediği ama senin sevdiğin bir film olsaydı soru, ohoo çok cevap bulurdum. Ama genelde böyle filmleri de bana önerirlerken, şu cümle kurulur. “ben hiç sevmedim ama, sen kesin sevecek bir şeyler bulursun..” yada tam tersi olur.. “ben çok sevdim, ama kesin sen sevmezsin şimdi bunu..”.. bu nedenle aklıma gelmiyor.. yok genelde bilirler benim neyi seveceğimi neyi sevmeyeceğim.. sürprizsiz sıkıcı bir insanım ben.

26. Gün: Kirli zevkiniz olarak nitelendireceğiniz bir film seçin.

Aslında bunu utanarak söylüyorum ama bende bu filmlerden fazlasıyla var. Özellikle iki yıl önce erasmus münasebetiyle gittiğim Almanya’da o kadar işsizdim ki neler izledim neler.. orantısız film izlediğim için de haliyle söylemeye utandığım ama izlerken de sıkılmadığım çook film var. Ama inanın hiç birinin adını hatırlamıyorum bile :D

Aylardır annem, ‘hadi sinemaya gidelim.. yok mu güzel bir film..’ dedi durdu. Altyazılı film izlemekten de hoşlanmadığı için, gitmeye zorunlu olduğum türk filmlerinden hangisini izlerken sinirlenmem ve annem sever diye arandığım günlerde imdadıma Kocan Kadar Konuş yetişti.

Meğer filmin kitabı varmış, herkes biliyormuş falan.. haberim yok. Dedim anneme hadi ona gidelim, hem Murat Yıldırım da var :D Vizyona girdiği ilk hafta annemle gidiverdik filme, annemin ‘aa aynı sen’ diye beni yandan dürtmelerinin yanında, ben baya baya eğlendim bu filmde.



27. Gün: En sevdiğiniz klasik film hangisi?

Elbette.. New York’a ve Audrey Hepburn’e tapmama neden olan film, Breakfast at Tiffany’s !!



28. Gün: En güzel film müzikleri hangi filmdeydi sizce?

İştee en sevdiğim soru:D Filmlerde en sevdiğim şeyler sanırım müzikler. Bir film ne kadar kötü olursa olsun eğer müzikleri güzelse ben o filmi kesinlikle izlerim!

Ders çalışmalarımın vazgeçilmez fon harikası soundtrackler. Ahh o kadar çok ki.. anıma, moduma, çalıştığım derse göre bile değişebilen çeşitliliğe sahip bir liste tutuyorum elimde. Ama en en güzeli arıyorsak, sanırım bıkmadan usanmadan dinlediğim, filmine ayrı müziklerine ayrı bayıldığım, filmimiz: The Perks of Being a Wallflower


ee bi dinleyin!


5 yorum:

  1. Aaay bu kadar olur!
    Kocan Kadar Konuş'a kardeşim de gitmiş. Benim gittiğimi duyunca şok oldu. Bazı sahnelerde beni andığını söyledi :)
    2. şaşırdığım nokta, benim de iş yerindeki en büyük motivasyon kaynağım: YouTube Soundtrack listemdir. Hem daha keyifli çalışıyorum hem de sanki her gün mesai saatleri içinde onlarca film izlemiş kadar oluyorum :D Hele ki içinde replikler de geçiyorsa, müthiş oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah benziyoruz galiba:)
      Masaüstüne sevdiğin bir filmden bir sahne de yerleştir.. ofis renkleniyor böylecee:D

      Sil
    2. Galiba :) Olur deneyim ;)

      Sil
  2. heeeey ama sürprizsiz sıkıcı insanlar da lazım bizeee.:) onlara güveniriiz işteee her zamaaan :)

    YanıtlaSil