10.1.13

'Oyun'a var mısın?

"Bir varmış bir de yokmuş... Çok eskiden değil de şimdiki zamanlarda, insanlar böyle yaratık gibi bir şeyin içine girip, orada başka hayatlar yaşarlarmış... 'ben ben ben' diye diye ölürlermiş. Sonra işte zaman yine bu zamanlarmış... Artık üç kişi olmuş bunlar..."


                                                                                                                                  'Katilcilik'

Korkuyor musun?
O salona girmekten mi? Geçmişle yüzleşmekten mi? Onu öldürmekten mi korkuyorsun? Onu değil aslında.. o bıçağı geçmişine saplamaktan mı korkuyorsun yoksa?
Çocukken oynadığın oyunlar gibi değil tabi! Daha gerçek daha sen.. artık bir günlüğüne başka biri olup vazgeçemiyorsun öyle..

Artık dönüştüğün şey.. gerçek sen.. içinde sakladığın sen.. geriye dönüşsüz.. oldun ve bitti.. bu oyunun kuralları yok artık.. oyun sonunda eve dönmek de yok belki.. büyüdün artık ve hala büyüyorsun..
Artık lisede o oğlanı sevdiğini söylemek için, o kızı öpmek için bahane edip oynadığın şişe çevirmece kadar masum değil hiç.. doğruluk mu cesaret mi diye sorduğunda eskisi gibi ani cevap veremiyoruz işte..
Sonunu düşünmeden, dürüstçe, neyin nereye varacağını umursamadan o çocuksu tavırla konuşamıyoruz.. beynimiz kalbimizden önce büyüyor ne yazık ki.. durduramıyoruz üstelik..

Doğruluk mu cesaret mi?
Oynayanınız var mı? Peki genelde hangisini seçerdiniz? Ben mesela genelde hep doğruluğu seçerdim.. yalanlarımla sarıp sarmaladığım doğruları.. cesaret ise hiç benim harcım değildi.. aslına bakarsak doğruyu söylemek de bir cesaret istemiyor muydu?

Bi masal dinledim ben geçen akşam Yiğit Sertdemir'in hayalinden.. tam da bu konu üzerine.. bir varmış bir de yokmuşla başlayan.. senin içindeki başka senle tanıştıran bi masalla uyandırıldım ben..
Evet evet uyandırıldım.. yanlış duymadınız.. küçüklere anlatılan masalların aksine büyüklere anlatılan masallar uyutmaz.. hem hangimiz mışıl mışıl uyuyacak kadar masumuz ki.. büyüdük işte eni sonu..

Ama gel gör ki filifudan öte geçemedik.. aslına bakarsan biz o filifuya daha varamadık bile.. devam edemedik biz.. saplandık kaldık.. evimize.. odamıza.. 

Ee ne dersiniz.. sever misiniz siz de doğruluk mu cesaret mi oyununu? Peki katilcilik oyununa var mısınız? Bir geceliğine olsun sen olmaya? Var mı sizde.. içinizdeki ötekini öldürecek cesaret? 

dipnot*: varsa eğer.. sizi yokuşa davet ediyorum.. kumbaracı50^^ 

E.

2 yorum:

  1. ah bende bar öyle bir yan! çok severim valla o oyunu da :)

    benlikmiş desene :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. git o zaman.. mutlaka git:)) kumbaracıya bi başla gitmeye vazgeçemezsin^^

      Sil