1.1.13

Yeni Yaş..


Yılın bu zamanları bi tatlı telaş vardır ya.. plan yapsan da yapmasan da yeni yıl ruhu dedikleri şey gerçek ola ki.. bi de buna yeni yaşa girmenin mutluluğu- ya da yaşlanmanın verdiği tedirginlik eklenince.. herhalde yılın en sevdiğim günüdür şu 31aralık 00.00..

Geçen yıl film izleyerek karşılamıştım yılı.. noelle süslenen çocukluğumdan beri, izlemesi mutlu olmama sebep filmlerden bi kolaj yapmıştım. Bu yıl farklıydı.. gerçekten bu yıla yaraşır bir karşılama yaşadım sanırım.. 2012 hayatımda dönüm noktası dediğim anların yılıydı.. son günü de öyle oldu.. güzel bi son yaşadım şimdilik^^ya da güzel bir başlangıç mı demeli..

O zaman yılın ilk günü ne izlemeli şimdi.. hazırladım kahvemi başlatıyorum filmi! Kendi kendime verdiğim doğumgünü hediyesi:)

Everyone says I love you 


Yıla Woody Allen'la başlamak işte bu!!

E. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder