4.10.13

Bırak Dönsün!

Ee ne demişler.. “vantilatörü serbest bırak. dönerse serindir; dönmezse hiç serin olmamıştır”

Bugün hava buzdu malum.. kış erken geldi. Zaten şu koca yıl bi güneş yüzü görmedim. Aslında çok da mutsuz değilim bu halden, ben bazılarının aksine yağmurlu soğuk havalarda daha çok mutlu olan azınlık kesimdenim. Belki az biraz manik depresif zamanlarım vurur bu zamanlarda kafama taktak diye.. amma velakin en iyi çözümü de hep tek tercih hakkıyla 12den vurdum ben. Ne olduğunu söylememe gerek yok herhalde.. film!! üstüne laf ettirmem bilirsiniz.

Az buçuk beni bilenler bilir ki.. tek başına sinema keyfi en sevdiğimdir. Mutsuz olduğum anlarda aklıma gelen ilk şey. Aniden pat diye.. bugün de öyle oldu işte..  Çıktım okuldan, soğuk havaya inat aşağı doğru salındım Barbarosta. Sonra kesmedi beni Beşiktaş dedim ben bi Beyoğlu’na uzanayım.. Biletix’de tükenen bir sinema biletinin peşinden:)  

Atlas’ın önü feci bir kalabalık.. FilmEkimi malum. Kuyruk sonuna geçtim ama içeri girebileceğime imkan vermedim hiç. ne yalan söyleyeyim.. sanırım 1saat bekledim dışarda titreye titireye.. ve sonunda elimde biletle koştura koştura çıktım merdivenleri.. bu arada en sevdiğim sinemalardan biridir Atlas. Hele o büyük salonu yok mu of bee!

Biz bir sürü son dakika biletçisi insan işte bir şekilde girdik salona. Çil yavrusu gibi dağıldık dört bir yana. İşte öyle böyle film başladı.. festival filmi evet. Ama sanki gişe filmi gibi salon tıka basa doluydu yahu!! Uzun zamandır hiçbir salonu bu kadar kalabalık görmemiştim. Ee tabii Onur Ünlü olunca mesele.. böyle oluyor sonuç. Sahi kaç kişiyiz biz Leyla&Mecnun severler??
Sırf biz gitsek.. ohhoo!!


                                                                                                    'Sen Aydınlatırsın Geceyi'

Absürtizmin o kıl kadar ince yolunda nasıl ilerliyor bu adam şaşıyorum ya. Hiç tökezlemeden hem de.. baya baya güzel yani! Farklı olmaya çalışmak gibisinden bir durum değil ama, öz’den gelen bir farkındalık eserinden bahsediyorum. Ya da eserlerinden mi desem..

Konu? Her biri farklı bir süperkahraman. Her birinin özel güçleri var.. Cemal dönüşlere takmış misal, şu kız neydi? korsan kitapçıydı hani.. zamanı durduruyor bea!, en iyisi ilkokul öğretmeni: görünmez bir Derya Alabora izliyoruz. Var mı ötesi? Gazoza hapı katık ederek kafayı bulmak gibisi yok ama.. gökten yağan taştan bahsetmiyorum bile.. Her neyse işte anlatmakla olmaz ki, izlemek gerek.. anlatınca komik olmaz ki hem..  Ayrıca bir L&M seversen beni daha iyi anladın sen eminim:)

Oyuncular mı? hangisinden bahsedeyim, nasıl başlayayım.. Böyle anlarda tıkanıp kalıyorum işte..

Ee n’aparsın.. Kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor..


*film ticari satışa sunulmayacakmış.. ve maalesef filmekiminde son seans bugündü. Ama kaçırdım diye üzülmeyin!! Semaver Kumpanya’da izleme şansı hala devam ediyor.. bi bakıverin programa derim.


E.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder