27.10.13

Hoooopppp!!!

“oğlum çok yalnızdık, iyi ki dağılmadınız lan” dedi..

Evet Burak Aksak dedi.. evet bize dedi.. ne denilir ki? ..iyi ki vazgeçmedik lan.

                                                                                                                'Ben de Özledim'            

Çok özlemişiz. Çok özlemişim. Son aylarda onlarla uyumaya o kadar alışmıştım ki, bir bölüm Leyla&Mecnun almadan uykuya dalamıyordum. Yavuzdan bir kuple bir şey dinlemeden, ismail abi’nin o şapşirik tavırlarına gülmeden.. mecnunu görmeden.. yok olmuyordu. Dün gece onları böyle görünce anladım bunu.. meğer onlarsız daha yalnız kalmışım ben.

Dün gece daha bi kızdım bizi ayıran herkese.. ne gülmeyi ne ağlamayı bilenlerden daha bi nefret ettim. Hissetmekten bu kadar korkmayın demek istedim, onlara. Korkmayın ya bu kadar bizden. Korkmayın! sevmek sevilmek güzel şeydir.. mecnun ve ya leyla olmak.. güzel şey.
Gerçi cesaret işidir tüm bunlar.. o da siz de pek yok, anlıyorum. Aniden vurmasını bilirdiniz siz sahi.. nasıl da unutmuşum o tozlu dumanlı bol gazlı geceleri..

Televizyon dediğiniz aptal kutusu bize son yıllarda akıllıca şeyler fısıldamaya başlamıştı oysa.. biz de kimin aptal olduğunu anlamıştık işte. böylece.. bundan mı kızdınız yoksa? yoksa zeki insanlarla karşı karşıya gelmekten mi çekindiniz bu kadar? düşünen bilen her şeyin farkında olan bu insanlar sizi bu kadar mı endişeye düşürdü? Bu kadar mı dehşete düştünüz? söylesenize..
N'oldu bundan kurtulmanın yolu bu mu yani? Bu mudur.. "bitti!" derim biter.  ne kadar kolay dimi! ne kadar kolay 'tamam, bitti' demek.

Ben asıl neyi merak ediyorum ama biliyor musunuz, dün geceki okkalı cevabı duydular mı acaba.. dün geceki vedayı da mı görmemezlikten geldiler... üç maymun oynamak ne popüler oldu ya sorma! Yahu sorarım.. nereye kadar?

Yarım kalan şeyler acıtır.. yarım kalan şeyler unutulmaz..
Bilmiyor musunuz? Hiç mi duymadınız? Kursakta kalan şeyler yutulmaz; ya tükürürsün ya da o öylece kalır oracıkta.
Ne diyeceğim bak!! farkında olunmadan bir şey oldu aslında.. siz ‘aa aynı bizim gibiler’ dediğimiz bu insanları bizim gözümüzde kahraman yaptınız farkında değilsiniz. Komik dimi?
Sizin bu her çırpınışınız bizi bir araya getiriyor ya her seferinde.. hep böyle oluyor ya.. Nasıl teşekkür etsem bilemedim şimdi.. siz böyle olmasanız inanın biz bu kadar bağıramazdık.. bu kadar gürültü çıkaramazdık..

-İsmaiil abiiiii..
.Hoooopppp!!!

*İsmail abi, Leyla&Mecnun’a veda gecesinde.. küçükçiflikte bağırmıştı ya hani.. ‘Abiim o gemi gelmişş!!’ ..heh işte aynen öyle. Geldi o gemi, biz gördük onu görmesine de; siz hala maymunculuk oynamaya devam. Peki öyle olsun.

O zamaaan.. saat de sınırı geçti ama.. n'apsak! 
En iyisi çay demleyelim. çay.. çay demlensin.. demlenelim..

İçelim mecnuna ya!!


E.

2 yorum: