1.8.11

Bazen çuvaldızı hissetmek iyidir..

     İki farklı kutup, birbirini anlamaya çalışan ama bir türlü beceremeyen. Kadın ve erkek, birbirinden bir o kadar farklı, bir o kadar birbirini tamamlayan.
     Kadınlar kendilerini bildi bileli erkekleri anlama, yorumlama, sonrasında üzülme, umutlanma yollarında istikrarlı bir şekilde ilerler. Çocuk, genç, yaşlı fark etmez. Onlara göre yollarını kesiştiren işaretler hep orda köşede bir yerde. İhtimaller zinciri, felaket senaryoları, arkadaş sohbetleri. Aslında tam olarak bu üçgende şekillenen kadınların aşk hayatları için komplo teorileri diye bahsetmek çok insafsızca değil mi? – Aradan iki gün geçti aramadı, ben arasam mı? Acaba numaramı mı kaybetti? Ya da kaza geçirmiş, hastalanmış falan olabilir mi? Belki de bütün suç telefon şebekesinde ondan attığı mesaj bana ulaşmadı, gibi süregelen bir komplo teorisi hiç gördünüz mü? Bu daha çok kadınların karmaşık gibi görünen hayatlarının aslında bir telefonla çözüleceğinin kanıtıdır.
    En tehlikelisi ise kadınların bir senaryo yazarı gibi davranması değil, işaretleri yanlış yorumlayıp arkadaş desteği ile tamamen başka dünyaya transfer olmasıdır. - Saçını mı çekti, kızım kesin senden hoşlanıyor ondan sana kötü davranıyor böyle, sana çıkma teklifinde bulunmuyor çünkü senin başarın onu korkutmuş durumda, inan bana ciddi bir ilişkiden yeni çıktığı için böyle davranıyor, inan bana hiç ciddi bir ilişki yaşamadığı için böyle. Gördüğünüz gibi asıl korkulacak durum, bütün sorunların başlangıcı; erkekler her ahmakça davrandıklarında bizden hoşlandıkları anlamına geldiğine programlanmış olmamız. Burada suçlu aramak ne kadar akıllıca bilmiyorum ama suçsuz aramanın delilik olduğuna eminim.
    İsterdim ki şu an burada erkeklerin kadınların hakkındaki düşüncelerini, sohbetlerini, hislerini de yazayım. Fakat ne yazık ki onları anlamak gibi bir lütufa eremedim henüz. Eren biri varsa en içten saygılarımı iletiyorum. Kim bilir belki biri bir gün, He’s Just Not That İnto You’nun tersini çeker ve bizde anlarız. Çok basit oldukları için mi yoksa çok karışık oldukları için mi onları anlamak bu kadar güç.
    Dedim ya hem farklıyız hem birlikte. Ve belki de mutlu son sadece değişmekte.



     Yukarıdaki çok aşina olduğumuz o replikler bu filmden alıntıdır. Tanıdık yüzler görmek isterseniz bi izleyin derim.

       E.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder